Τραμ: Κλειστό για τρεις μήνες το τμήμα Σύνταγμα - Λ.Βουλιαγμένης
Τη διακοπή κυκλοφορίας των συρμών του τραμ στο τμήμα Σύνταγμα - Λεωφόρου Βουλιαγμένης, από την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017 έως και το Σάββατο 10 Μαρτίου 2018, ανακοίνωσε η ΣΤΑΣΥ.
Το παραπάνω τμήμα θα μείνει κλειστό λόγω εργασιών αναβάθμισης της αποβάθρας στη στάση «Σύνταγμα» του τραμ.
Στη διάρκεια των εργασιών, όλα τα δρομολόγια του τραμ, θα έχουν τερματικό σταθμό τη στάση «Λεωφόρος Βουλιαγμένης» και οι επιβάτες θα μπορούν να εξυπηρετηθούν (με το ίδιο εισιτήριο) τόσο από τις υπάρχουσες λεωφορειακές γραμμές όσο και από τους συρμούς της γραμμής 2 του Μετρό.
ΚΟΣΜΟΣ
Απάντηση Ιράν σε Ρούμπιο: «Οι ΗΠΑ ευθύνονται για την αστάθεια στη Μέση Ανατολή»
19:55
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: «500 αεροσκάφη των ΗΠΑ απογειώθηκαν από τις αμερικανικές βάσεις», λέει ο Ρούτε
19:45
ΚΟΣΜΟΣ
Ρούμπιο: «Το Ιράν πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις του, αλλιώς ο Τραμπ έχει επιλογές»
19:36
ΕΛΛΑΔΑ
Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά» - Η ομολογία της 43χρονης για τους εμπρησμούς
19:28
ΚΟΣΜΟΣ