Τραμ: Κλειστό για τρεις μήνες το τμήμα Σύνταγμα - Λ.Βουλιαγμένης
Τη διακοπή κυκλοφορίας των συρμών του τραμ στο τμήμα Σύνταγμα - Λεωφόρου Βουλιαγμένης, από την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017 έως και το Σάββατο 10 Μαρτίου 2018, ανακοίνωσε η ΣΤΑΣΥ.
Το παραπάνω τμήμα θα μείνει κλειστό λόγω εργασιών αναβάθμισης της αποβάθρας στη στάση «Σύνταγμα» του τραμ.
Στη διάρκεια των εργασιών, όλα τα δρομολόγια του τραμ, θα έχουν τερματικό σταθμό τη στάση «Λεωφόρος Βουλιαγμένης» και οι επιβάτες θα μπορούν να εξυπηρετηθούν (με το ίδιο εισιτήριο) τόσο από τις υπάρχουσες λεωφορειακές γραμμές όσο και από τους συρμούς της γραμμής 2 του Μετρό.
ΚΟΣΜΟΣ
CNN Türk: Κατ' ιδίαν συνάντηση Τραμπ - Ερντογάν στη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα
19:19
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαργαρίτης Σχοινάς: «Δεν είχα καμία επικοινωνία με τις βελγικές αρχές για την υπόθεση Αβραμόπουλου»
19:17
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου: «Θα εμποδίσουμε το Ιράν να αποκτήσει πυρηνικά όπλα - Μόνιμη η ζώνη ασφαλείας στο Λίβανο»
19:09
ΕΛΛΑΔΑ
Άρειος Πάγος: Τρεις εντεταλμένους Ευρωπαίους εισαγγελείς επέλεξε το Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο
19:00
ΣΠΟΡ