Θεσσαλονίκη: Αλλοδαπός παραβίασε το «βραχιολάκι» και δραπέτευσε
Άκαρπες παραμένουν, μέχρι αυτήν την ώρα, οι έρευνες για τον εντοπισμό 42χρονου που παραβίασε τον κατ' οίκον περιορισμό που του είχε επιβληθεί στη Νεάπολη Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για άνδρα γεωργιανής καταγωγής, ο οποίος κατηγορείται για διακεκριμένες κλοπές, ενώ με απόφαση δικαστικού συμβουλίου η κράτησή του αντικαταστάθηκε με το μέτρο της ηλεκτρονικής επιτήρησης («βραχιολάκι»).
Όπως έγινε γνωστό, το πρωί φέρεται να «έσπασε» την ηλεκτρονική επιτήρηση, πετώντας το «βραχιολάκι», με συνέπεια να χαθεί το σήμα του και έκτοτε θεωρείται δραπέτης. Αμέσως σήμανε συναγερμός στην αστυνομία, η οποία «χτενίζει» την ευρύτερη περιοχή για να τον εντοπίσει.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ