Επέστρεψε στο Τροκαντερό το «Γεώργιος Αβέρωφ»
Το θωρηκτό «Γεώργιος Αβέρωφ» επέστρεψε στη μόνιμη θέση ελλιμενισμού του, στη μαρίνα του Φλοίσβου, έπειτα από παραμονή δύο και πλέον μηνών στη Θεσσαλονίκη.
Το «Αβέρωφ» επέπλευσε από τη Θεσσαλονίκη το πρωί της Τρίτης, συνοδεία της φρεγάτας «Έλλη» και δύο ρυμουλκών, και έφτασε στο Άλσος Ναυτικής Παράδοσης στο Τροκαντερό το απόγευμα της Πέμπτης.
Σημειώνεται πως το «Γ. Αβέρωφ» είχε ρίξει άγκυρα στη Θεσσαλονίκη, στις αρχές Οκτωβρίου, προκειμένου να συμμετάσχει στους εορτασμούς για την απελευθέρωση της πόλης και την 28η Οκτωβρίου.
Η ανταρσία του Αβέρωφ μέσα από τα σήματα του θρυλικού θωρηκτού
Σε όλο αυτό το διάστημα που παρέμεινε εκεί, το επισκέφθηκαν περισσότεροι από 130.000 πολίτες, προκειμένου να το θαυμάσουν από κοντά.
ΕΛΛΑΔΑ
Ακαθάριστα οικόπεδα: Παράταση έως τις 22 Ιουνίου για τις δηλώσεις - Τα πρόστιμα για τους ασυνεπείς
03:00
ΧΡΗΜΑ
Μέχρι πότε καταβάλλεται το εφάπαξ επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί
02:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Καταναλωτική πίστη: Τα νέα όρια για δάνεια και κάρτες - Τέλος σε πανωτόκια και κρυφές χρεώσεις
01:00
ΧΡΗΜΑ
Ποιοι δημόσιοι υπάλληλοι επωφελούνται από το επίδομα εξομάλυνσης 300 ευρώ αντί προσωπικής διαφοράς
00:30
ΚΟΣΜΟΣ