Δωρεάν η μετακίνηση με τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής για όλους τους στρατιώτες
Δικαίωμα δωρεάν μετακίνησης με τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής θα έχουν όλοι οι στρατιώτες για το 2018.
Η υπογραφή σύμβασης με τον ΟΑΣΑ για την ελεύθερη μετακίνηση το 2018, όλων των οπλιτών θητείας, δοκίμων εφέδρων αξιωματικών (ΔΕΑ), αναπήρων αρμοδιότητας ΥΠΕΘΑ και συνοδών τους, καθώς και για την μετακίνηση με μειωμένο κόμιστρο των σπουδαστών στις παραγωγικές σχολές, με τα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αττικής αρμοδιότητας του οργανισμού εγκρίθηκε από τον αναπληρωτή υπουργό Εθνικής 'Αμυνας, Δημήτρη Βίτσα.
Σημειώνεται ότι για πρώτη φορά, δικαίωμα δωρεάν μετακίνησης με τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής, έχουν όλοι οι στρατιώτες, ανεξάρτητα από τον τόπο που υπηρετούν. Όσον αφορά στους σπουδαστές των στρατιωτικών σχολών, αξιωματικών και υπαξιωματικών που βρίσκονται στην Αττική, παρέχεται σε όλους, όπως σε όλους τους σπουδαστές πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, η δυνατότητα μετακίνησης με την καταβολή του 50% του προβλεπόμενου κομίστρου, είτε είναι απλό εισιτήριο, είτε είναι πολλαπλό, είτε είναι κάρτα διαρκείας, αφού πρώτα εκδώσουν προσωποποιημένη κάρτα.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου, θα ακολουθήσουν ανάλογες συμβάσεις με τους τοπικούς συγκοινωνιακούς φορείς σε Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ιωάννινα, Καλαμάτα, Πάτρα.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ CNN GREECE: «Καλά στην υγεία τους οι Ελληνες ομογενείς στην Βενεζουέλα» - Συνεχής συνεργασία με την Πρεσβεία
18:03
Μάρω Κοντού: «Πάντα βαστάω μαχαίρι» λέει ο 93χρονος που εισέβαλε στο νοσοκομείο Αττικόν
17:54
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Το viral βίντεο του πρωθυπουργού με τις στιγμές αγωνίας ως... ραλίστας
17:45
ΥΠΕΞ: Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στο λαό της Βενεζουέλας - Θερμά συλλυπητήρια για τα θύματα
17:40