Πήγαν στην Καστοριά με άλογα από την Αλβανία για να κόψουν παράνομα ξύλα
Πέντε άλογα φόρτωσαν με ξυλεία δύο Αλβανοί υπήκοοι, οι οποίοι μπήκαν παράνομα στη Ελλάδα και άρχισαν να υλοτομούν σε δημόσια δασική έκταση.
Αστυνομικοί εντόπισαν σε δασική περιοχή του Πολυανέμου Καστοριάς, κοντά στην Ελληνοαλβανική οριογραμμή, τους δύο αλλοδαπούς, 30 και 44 χρόνων, αντίστοιχα, οι οποίοι είχαν εισέλθει στο ελληνικό έδαφος από μη ελεγχόμενη μεθοριακή διάβαση.
Οι δράστες είχαν προβεί στην κοπή ξυλείας δρυός περίπου δυόμιση κυβικών μέτρων και την είχαν φορτώσει σε 5 άλογα.
Ελληνική Αστυνομία
Η σχηματισθείσα δικογραφία θα υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Καστοριάς ενώ προανάκριση για την υπόθεση ενεργεί το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Μεσοποταμίας Καστοριάς.
CULTURE
Ο Χρήστος Θεοδωρίδης στο Επί Σκηνής: «Ζούμε στη χειρότερη περίοδο της σύγχρονης ιστορίας»
08:21
ΕΛΛΑΔΑ
Κάνναβη και κοκαΐνη κυριαρχούν στην ελληνική αγορά - Πώς αλλάζει ο χάρτης των ναρκωτικών στη χώρα
08:21
ΕΛΛΑΔΑ
Καλλιθέα: Τι κατέθεσε ο 17χρονος δράστης της δολοφονίας - Και σενάριο αντιποίνων εξετάζουν οι Αρχές
08:19
ΚΟΣΜΟΣ
Γιατί όλο και περισσότεροι άνθρωποι κάτω των 50 παθαίνουν καρκίνο, σύμφωνα με νέα μελέτη
08:02
ΕΛΛΑΔΑ