Άνοιξε ο αυτοκινητόδρομος Αθηνών-Λαμίας όπου είχαν «διπλώσει» δύο νταλίκες
Άνοιξε, μετά τις 5.30 το απόγευμα, ο αυτοκινητόδρομος Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος του 126ου χλμ, μετά τα διόδια της Τραγάνας, όπου είχαν διπλώσει δύο νταλίκες, εγκλωβίζοντας και ένα τουριστικό λεωφορείο.
Ωστόσο, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της Νέας Οδού, Γεράσιμος Μονοκρούσος, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, είχε δημιουργηθεί πολύ μεγάλο μποτιλιάρισμα, από το 117ο έως το 131ο χλμ και χρειάζεται αρκετή ώρα να αποκατασταθεί η κίνηση των αυτοκινήτων, δεδομένης της εξόδου για τις γιορτές, όπως είπε.
Ο εκπρόσωπος διευκρίνισε, ότι η εταιρεία έχει κινητοποιήσει 60 εκχιονιστικά μηχανήματα και αντιμετωπίζει επιτόπου όλα τα προβλήματα που προκύπτουν από τις καιρικές συνθήκες.
ΕΛΛΑΔΑ
ΑΣΕΠ 3Κ/2025: Οριστικά αποτελέσματα για 450 θέσεις ΔΕ σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους
21:41
ΚΟΣΜΟΣ
Τα εγκληματικά δίκτυα μετατρέπονται σε «παγκόσμιες επιχειρήσεις» προειδοποιεί η Europol
21:33
ΣΠΟΡ
Eurojackpot: Οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν 86 εκατομμύρια ευρώ
21:29
ΚΟΣΜΟΣ
Βανς: Στις μέρες μας το σκάνδαλο Γουότεργκεϊτ «δεν θα απασχολούσε τα ΜΜΕ για πάνω από δώδεκα ώρες»
21:23
ΚΟΣΜΟΣ