Νέα διάσωση δύο ορειβατών στον Όλυμπο
Αίσια κατάληξη είχε η περιπέτεια δύο ορειβατών στον Όλυμπο.
Σε επιχείρηση διάσωσης και απεγκλωβισμού δύο ορειβατών που βρίσκονταν στο καταφύγιο του Αγίου Αντωνίου στον Όλυμπο προχώρησαν δυνάμεις της 8ης ΕΜΑΚ το βράδυ της Τρίτης (26/12).
Οι δύο ορειβάτες ζήτησαν την συνδρομή της ΕΜΑΚ το απόγευμα της Τρίτης διότι είχαν εγκλωβιστεί από τον πάγο και το χιόνι στην περιοχή.
Και οι δυο ορειβάτες είναι καλά στην υγεία τους.
Σωστικά συνεργεία κατάφεραν και κατέβασαν τους δύο ορειβάτες από το βουνό γύρω στις 22:10 το βράδυ της Τρίτης.
Στην επιχείρηση συμμετείχαν 9 άνδρες της ΕΜΑΚ με τέσσερα οχήματα.
ΕΛΛΑΔΑ
Πολεοδομίες: Οι διάλογοι που καίνε το κύκλωμα στην Κηφισιά- Η γκρίνια για τον δήμαρχο και το «βύσμα»
08:49
ΚΟΣΜΟΣ
Σεισμός στη Βενεζουέλα: «Ήταν σαν ταινία τρόμου» - Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες κατοίκων
08:43
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνηση: Στο «κόκκινο» Κηφισός και Αττική Οδός – Πού αλλού υπάρχουν προβλήματα
08:41
ΕΛΛΑΔΑ
Συμπλοκή στην Καλλιθέα: Ομολόγησε ο ανήλικος δράστης της δολοφονίας του 17χρονου - Οπαδικά κίνητρα
08:34
ΚΟΣΜΟΣ