Νέα διάσωση δύο ορειβατών στον Όλυμπο
Αίσια κατάληξη είχε η περιπέτεια δύο ορειβατών στον Όλυμπο.
Σε επιχείρηση διάσωσης και απεγκλωβισμού δύο ορειβατών που βρίσκονταν στο καταφύγιο του Αγίου Αντωνίου στον Όλυμπο προχώρησαν δυνάμεις της 8ης ΕΜΑΚ το βράδυ της Τρίτης (26/12).
Οι δύο ορειβάτες ζήτησαν την συνδρομή της ΕΜΑΚ το απόγευμα της Τρίτης διότι είχαν εγκλωβιστεί από τον πάγο και το χιόνι στην περιοχή.
Και οι δυο ορειβάτες είναι καλά στην υγεία τους.
Σωστικά συνεργεία κατάφεραν και κατέβασαν τους δύο ορειβάτες από το βουνό γύρω στις 22:10 το βράδυ της Τρίτης.
Στην επιχείρηση συμμετείχαν 9 άνδρες της ΕΜΑΚ με τέσσερα οχήματα.
ΚΟΣΜΟΣ
«Αιχμές» Τραμπ κατά Μπέρναμ: «Είναι ακραία φιλελεύθερος»
10:27
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Αυτά είναι τα θέματα στο ειδικό μάθημα των Ισπανικών
10:21
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: O ισχυρότερος σεισμός του αιώνα στη χώρα - Φόβοι για εκατόμβες νεκρών
10:20
ΕΛΛΑΔΑ
Χειροπέδες σε αξιωματικό της ΕΛ.ΑΣ. στα Χανιά για ενδοοικογενειακή βία
10:17
CULTURE