Επιστολή της ΓΣΕΕ στην Αχτσιόγλου για την αμοιβή της 26ης Δεκεμβρίου
H ΓΣΕΕ απέστειλε σήμερα, Τετάρτη, επείγουσα επιστολή προς την Υπουργό Εργασίας Έφη Αχτσιόγλου, σχετικά με την αμοιβή της αργίας της 26ης Δεκεμβρίου, στην οποία ζητά έκδοση της απαιτούμενης πράξης, η οποία και θα διευκρινίζει τον τρόπο αμοιβής της.
Η ΓΣΕΕ προχώρησε σε αυτή την κίνηση διότι -όπως αναφέρει- υπήρξαν καταγγελίες ότι πολλοί εργοδότες δεν τήρησαν το θεσμικό πλαίσιο, όπως αυτό ισχύει για την αμοιβή των υπολοίπων αργιών, και αυτό -σύμφωνα με τη Συνομοσπονδία- συνέβη επειδή δεν υπήρξαν οι απαραίτητες διευκρινίσεις από το αρμόδιο Υπουργείο, το οποίο και κήρυξε υποχρεωτική αργία την 26η Δεκεμβρίου.
ΚΟΣΜΟΣ
Σαουδική Αραβία: Περισσότεροι από 100 άνθρωποι έχουν εκτελεστεί από την αρχή του έτους
23:23
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: «Οι διμερείς σχέσεις με τις ΗΠΑ πρέπει να επανέλθουν σε συνθήκες ομαλότητας», λέει η Μελόνι
23:12
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ συνεχίζει να δηλώνει ότι το Ιράν έκανε παραχωρήσεις - Η Τεχεράνη συνεχίζει να τις αρνείται
23:04
ΚΟΣΜΟΣ
Γάζα: Μαροκινοί αξιωματικοί έφτασαν στο Ισραήλ για να λάβουν μέρος στη Διεθνή Δύναμη Σταθεροποίησης
22:56
ΚΟΣΜΟΣ