Επιστολή της ΓΣΕΕ στην Αχτσιόγλου για την αμοιβή της 26ης Δεκεμβρίου
H ΓΣΕΕ απέστειλε σήμερα, Τετάρτη, επείγουσα επιστολή προς την Υπουργό Εργασίας Έφη Αχτσιόγλου, σχετικά με την αμοιβή της αργίας της 26ης Δεκεμβρίου, στην οποία ζητά έκδοση της απαιτούμενης πράξης, η οποία και θα διευκρινίζει τον τρόπο αμοιβής της.
Η ΓΣΕΕ προχώρησε σε αυτή την κίνηση διότι -όπως αναφέρει- υπήρξαν καταγγελίες ότι πολλοί εργοδότες δεν τήρησαν το θεσμικό πλαίσιο, όπως αυτό ισχύει για την αμοιβή των υπολοίπων αργιών, και αυτό -σύμφωνα με τη Συνομοσπονδία- συνέβη επειδή δεν υπήρξαν οι απαραίτητες διευκρινίσεις από το αρμόδιο Υπουργείο, το οποίο και κήρυξε υποχρεωτική αργία την 26η Δεκεμβρίου.
ΧΡΗΜΑ
Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Τι είναι ο «Ωμέγα Εμποδιστής» του καύσωνα στην Ευρώπη - Από το ελληνικό γράμμα «Ω»
23:59
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κατατέθηκε στη Βουλή τροπολογία ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Τι προβλέπει
23:56
ΚΟΣΜΟΣ
Γερμανία: Αστυνομικοί πυροβόλησαν άνδρα που τραυμάτισε συνάδελφό τους στην Φρανκφούρτη
23:46
ΚΟΣΜΟΣ