Κακόγουστη φάρσα με «θύματα» ηλικιωμένους στη Στυλίδα
Με μια κακόγουστη φάρσα «αποχαιρέτησαν» το 2017 οι τρόφιμοι του Γηροκομείου Στυλίδας, οι οποίοι αναγκάστηκαν να βγουν έξω από το χώρο μετά από απειλητικό τηλεφώνημα για βόμβα.
Όπως αναφέρει η τοπική ιστοσελίδα lamiareport.gr, άγνωστο άτομο –πιθανώς νεαρής ηλικίας- τηλεφώνησε στο γηροκομείο και «προειδοποίησε» για τοποθέτηση βόμβας. Μάλιστα, ισχυρίστηκε ότι θα «έσκαγε» με την αλλαγή του χρόνου.
Οι υπεύθυνοι ενημέρωσαν άμεσα την αστυνομία, που κινητοποίησε με τη σειρά της όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Οι ηλικιωμένοι –ορισμένοι εκ των οποίων αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας- αναγκάστηκαν να βγουν από το γηροκομείο μέχρι να σιγουρευτούν οι αρχές ότι δεν υπάρχει εκρηκτικός μηχανισμός μέσα στους χώρους.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Στο 13ο Celebrity Beach Volleyball Game της W.I.N. Hellas η ισότητα και η ενδυνάμωση ήταν οι νικητές
17:03
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
«Κουνάτε το γκολπόστ και είστε και οφσάιντ» - Η ατάκα Πιερράκακη σε Ανδρουλάκη για τα κόκκινα δάνεια
17:03
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Rheinmetall
16:59
ΚΟΣΜΟΣ
H βίλα του Μπερλουσκόνι στην Σαρδηνία πωλείται στην βασιλική οικογένεια του Κατάρ
16:57
ΕΛΛΑΔΑ