Κακόγουστη φάρσα με «θύματα» ηλικιωμένους στη Στυλίδα
Με μια κακόγουστη φάρσα «αποχαιρέτησαν» το 2017 οι τρόφιμοι του Γηροκομείου Στυλίδας, οι οποίοι αναγκάστηκαν να βγουν έξω από το χώρο μετά από απειλητικό τηλεφώνημα για βόμβα.
Όπως αναφέρει η τοπική ιστοσελίδα lamiareport.gr, άγνωστο άτομο –πιθανώς νεαρής ηλικίας- τηλεφώνησε στο γηροκομείο και «προειδοποίησε» για τοποθέτηση βόμβας. Μάλιστα, ισχυρίστηκε ότι θα «έσκαγε» με την αλλαγή του χρόνου.
Οι υπεύθυνοι ενημέρωσαν άμεσα την αστυνομία, που κινητοποίησε με τη σειρά της όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Οι ηλικιωμένοι –ορισμένοι εκ των οποίων αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας- αναγκάστηκαν να βγουν από το γηροκομείο μέχρι να σιγουρευτούν οι αρχές ότι δεν υπάρχει εκρηκτικός μηχανισμός μέσα στους χώρους.
ΣΠΟΡ
Νεκρή σε τροχαίο 24χρονη Σλοβάκα τοξοβόλος - Ολυμπιονίκης με χρυσό μετάλλιο σε Παγκόσμια
18:47
ΚΟΣΜΟΣ
Σεισμική δόνηση 5,7 Ρίχτερ στην Καλιφόρνια
18:38
ΚΟΣΜΟΣ
Disneyland: Η στιγμή που ανήλικος πέφτει από καταρράκτη ύψους 15 μέτρων σε διαδρομή του Splash Mount
18:30
ΚΟΣΜΟΣ
Η αντιπολίτευση της Ισλανδίας απορρίπτει την ένταξη στην ΕΕ - «Δεν θα λύσει τα προβλήματα μας»
18:20
ΕΛΛΑΔΑ