Τρεις νέοι σταθμοί του μετρό παραδίδονται το καλοκαίρι του 2019
Τρεις νέοι σταθμοί του μετρό θα παραδοθούν στο επιβατικό κοινό εντός του επόμενου έτους.
Σε αυτή την ανακοίνωση προχώρησαν η Αττικό Μετρό και ο δήμος Κορυδαλλού. Πρόκειται για τους σταθμούς Αγίας Βαρβάρας, Πλατείας Ελευθερίας στον Κορυδαλλό καθώς και Αγίου Νικολάου στη Νίκαια της γραμμής 3 του μετρό.
Σύμφωνα με την κοινή ανακοίνωση και οι τρεις σταθμοί θα τεθούν σε λειτουργία στις 30 Ιουνίου 2019.
Η ημερομηνία παράδοσης των σταθμών, αλλά και άλλοι παράμετροι του έργου, αποφασίστηκαν κατά τη διάρκεια σύσκεψης του Δημάρχου Κορυδαλλού, Σταύρου Κασιμάτη, με εκπροσώπους της Αττικό Μετρό.
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
ΚΟΣΜΟΣ
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52
ΚΟΣΜΟΣ