Θεσσαλονίκη: 67χρονη πήδηξε στα νερά του Θερμαϊκού
Στα νερά του Θερμαϊκού Κόλπου, στο ύψος του Βασιλικού Θεάτρου, στη Θεσσαλονίκη πήδηξε το μεσημέρι μια 67χρονη γυναίκα.
Όπως μεταδίδουν τοπικά μέσα, την γυναίκα ανέσυραν από τα νερά περαστικοί και είναι καλά στην υγεία της.
Στο σημείο βρίσκονται δυνάμεις του Λιμενικού όσο και της αστυνομίας, ενώ αναμένεται να φτάσει και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Σύμφωνα με το thestival.gr, η γυναίκα πήδηξε από μόνη της στη θάλασσα προκειμένου να δώσει τέλος στη ζωή της.

CULTURE
Encardia στον Κήπο του Μεγάρου Σάββατο 4 Ιουλίου στις 21:00
20:06
ΕΛΛΑΔΑ
Ο καύσωνας κατηφορίζει στα Βαλκάνια και φθάνει στην Ελλάδα - Καυτές ημέρες και τροπικές νύχτες
20:04
ΕΛΛΑΔΑ
Στη Βενεζουέλα μεταβαίνει 12μελης ελληνική διασωστική αποστολή της ΕΠΟΜΕΑ
20:01
ΚΟΣΜΟΣ
Επιστρέφει στον πυρηνικό σταθμό Μπουσέρ του Ιράν το ρωσικό προσωπικό
19:57
ΚΟΣΜΟΣ