Λαχτάρισαν στην Πάτρα: Έπεσε στύλος της ΔΕΗ λόγω... χαρταετού
Ένα ατύχημα, ευτυχώς χωρίς θύματα, σκίασε τις εκδηλώσεις της Καθαράς Δευτέρας στην Πάτρα.
Στο παραλιακό πάρκο που βρίσκεται στα σύνορα Ροϊτίκων – Βραχνεΐκων είχαν συγκεντρωθεί δεκάδες οικογένειες για να «πετάξουν» τον χαρταετό. Κάποια στιγμή, ο σπάγγος ενός χαρταετού μπλέχτηκε σε ένα στύλο της ΔΕΗ. Ενστικτωδώς, ο κάτοχός του τράβηξε μία και μοναδική φορά το σπάγγο, για να απελευθερώσει το χαρταετό. Όπως αποδείχτηκε, ωστόσο, αυτή η φορά ήταν αρκετή για να καταρρεύσει ο σκουριασμένος στύλος.


Ευτυχώς, λόγω κλίσης του στύλου, οι άνθρωποι διαπίστωσαν εγκαίρως πως θα έπεφτε κι άρχισαν να φωνάζουν για να απομακρυνθεί ο κόσμος.
Αναγνώστες της τοπικής ιστοσελίδας tempo24.gr απαθανάτισαν την πεσμένη κολόνα και τη σκουριασμένη βάση της.
«Chapter 51»: Θρίλερ μυστηρίου με τους Κόλμαν Ντομίνγκο και Άμπιγκεϊλ Μπρέσλιν
14:28
Χάρτης πρόβλεψης κινδύνου: Κίτρινος συναγερμός για 15 περιοχές της Ελλάδας
14:24
Θεσσαλονίκη: Παραδόθηκε στους πολίτες το νέο τμήμα της πεζοδρομημένης Αγίας Σοφίας
14:20
Πάτρα: Δεν έχει υποστεί κακοποίηση το 7μηνών βρέφος, λέει ο ιατροδικαστής - Σε εξέλιξη οι έρευνες
14:15