Λαχτάρισαν στην Πάτρα: Έπεσε στύλος της ΔΕΗ λόγω... χαρταετού
Ένα ατύχημα, ευτυχώς χωρίς θύματα, σκίασε τις εκδηλώσεις της Καθαράς Δευτέρας στην Πάτρα.
Στο παραλιακό πάρκο που βρίσκεται στα σύνορα Ροϊτίκων – Βραχνεΐκων είχαν συγκεντρωθεί δεκάδες οικογένειες για να «πετάξουν» τον χαρταετό. Κάποια στιγμή, ο σπάγγος ενός χαρταετού μπλέχτηκε σε ένα στύλο της ΔΕΗ. Ενστικτωδώς, ο κάτοχός του τράβηξε μία και μοναδική φορά το σπάγγο, για να απελευθερώσει το χαρταετό. Όπως αποδείχτηκε, ωστόσο, αυτή η φορά ήταν αρκετή για να καταρρεύσει ο σκουριασμένος στύλος.


Ευτυχώς, λόγω κλίσης του στύλου, οι άνθρωποι διαπίστωσαν εγκαίρως πως θα έπεφτε κι άρχισαν να φωνάζουν για να απομακρυνθεί ο κόσμος.
Αναγνώστες της τοπικής ιστοσελίδας tempo24.gr απαθανάτισαν την πεσμένη κολόνα και τη σκουριασμένη βάση της.
Μήνυμα 112 για τη φωτιά στα Σπάτα: «Παραμείνετε σε ετοιμότητα»
16:04
Το παρασκήνιο των συνομιλιών στην Ελβετία: Οι απειλές, οι «γκρίνιες» και οι όροι του Ιράν
15:58
Νέα φωτιά σε χορτολιβαδική έκταση στη Βοιωτία
15:56
Κρήτη: Στην φυλακή ο 27χρονος για το θανατηφόρο τροχαίο με θύμα 23χρονη
15:48