Το μήνυμα του Ηλία Βρεττού από το νοσοκομείο
Ένα ευχαριστήριο μήνυμα προς τους ακολούθους του έστειλε από το νοσοκομείο ο τραγουδιστής Ηλίας Βρεττός, ο οποίος ενεπλάκη σε τροχαίο ατύχημα το πρωί, διαβεβαιώνοντας πως είναι καλά στην υγεία του.
«Αφού ζω όλα καλά... Η αγάπη σας δύναμή μου στην περιπέτεια μου που ξεκινάει... Σας ευχαριστώ από καρδιάς...», έγραψε ο λαϊκός τραγουδιστής στο Instagram, επισυνάπτοντας μια φωτογραφία του, όπου βρίσκεται πάνω στη σκηνή.
Ο τραγουδιστής, που νοσηλεύεται στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας, φέρει κατάγματα στα χέρια και στα πόδια του, ωστόσο η υγεία του δεν διατρέχει κίνδυνο.
Σημειώνεται πως τραυματισμένη απεγκλωβίστηκε από το όχημα και η συνεπιβάτιδα του τραγουδιστή.
ΧΡΗΜΑ
Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή «Posokanei» - 22 ερωταπαντήσεις
06:00
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ