Επίθεση Ρουβίκωνα στα γραφεία της Novartis
Επίθεση στα γραφεία της Novartis έκαναν την Κυριακή μέλη του Ρουβίκωνα. Παρά το γεγονός ότι αποτελεί αυτή την περίοδο έναν από τους πιο «ελκυστικούς» στόχους, περίπου 30 άτομα, κατάφεραν να φτάσουν μέχρι τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, πήδηξαν την περίφραξη και επιτέθηκαν με βαριοπούλες και μπογιές.
Αφού προκάλεσαν φθορές, κατάφεραν να εξαφανιστούν ανενόχλητοι και λίγη ώρα αργότερα να ανεβάσουν ένα μακροσκελέστατο κείμενο σε site του αντιεξουσιαστικού χώρου.
Μάλιστα, με υστερόγραφό τους προειδοποιούν χαρακτηριστικά «με τον κλάδο της υγείας δεν έχουμε τελειώσει».
Οι αστυνομικοί τώρα, εκ των υστέρων, θα πάρουν υλικό από τις κάμερες ασφαλείας για να προσπαθήσουν να εξακριβώσουν πώς ακριβώς έγινε η επίθεση, σε ένα στόχο που το περίμεναν όλοι.
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57