ΕΣΗΕΑ: Άγνωστο το μέλλον των εργαζομένων του MEGA
Με προσοχή παρακολουθούν τις εξελίξεις αναφορικά με το μέλλον του MEGA οι συνδικαλιστικές ενώσεις. Οι εργαζόμενοι του σταθμού καλούν τους μετόχους, έστω και την ύστατη στιγμή, να αναλάβουν τις ευθύνες τους και το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης να εξαντλήσει τα περιθώρια που του δίνει ο νόμος προκειμένου να μην πέσει ‘'μαύρο'' στο κανάλι.
Σε ανακοίνωση της Ένωσης Συντακτών υπογραμμίζεται ότι σε καμία περίπτωση δεν θα παραμείνουν θεατές στους τακτικισμούς των μετόχων για το ποιος θα χρεωθεί το ενδεχόμενο κλείσιμο του πρώτου ιδιωτικού τηλεοπτικού σταθμού της χώρας. Οι μέτοχοι, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ, σε κάθε περίπτωση οφείλουν να εγγυηθούν και προσωπικά την ικανοποίηση του συνόλου των εργατικών απαιτήσεων των συναδέλφων.
Χαμένο ημερολόγιο της Χιροσίμα που βρέθηκε σε αμερικανικό αρχείο και γίνεται ταινία
11:18
Θεσσαλονίκη: Εικοσάχρονος συνελήφθη επ' αυτοφώρω να κλέβει ρεύμα από στύλο ηλεκτροδότησης
11:05
Ηράκλειο: Κακουργηματικές διώξεις σε δύο ανηλίκους που παρέσυραν και εγκατάλειψαν 36χρονη πεζή
10:59
Νεκρός 42χρονος σε τροχαίο στη δυτική Θεσσαλονίκη - Σοβαρά τραυματίας 41χρονος
10:54