Μνημόνιο Συνεργασίας με το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος για την αναβάθμιση της Υγείας
Με τη συμμετοχή του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα θα πραγματοποιηθεί αύριο Τετάρτη, η τελετή υπογραφής μνημονίου συνεργασίας μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας και του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, για την υλοποίηση δωρεάς για την αναβάθμιση και ενίσχυση της Υγείας στην Ελλάδα.
Εκ μέρους του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, το μνημόνιο συνεργασίας θα υπογράψει ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του ιδρύματος, Ανδρέας Δρακόπουλος.
Της υπογραφής θα προηγηθούν ομιλίες του πρωθυπουργού και του κ. Δρακόπουλου. Η τελετή υπογραφής θα ξεκινήσει στις 12:00, στο Μέγαρο Μαξίμου, αναφέρει το Γραφείο Τύπου του πρωθυπουργού.
ΧΡΗΜΑ
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48
ΕΛΛΑΔΑ
Flyover: Κλείνει ξανά την Παρασκευή για 48 ώρες τμήμα του Περιφερειακού της Θεσσαλονίκης
23:40
ΠΟΛΙΤΙΚΗ