Μνημόνιο Συνεργασίας με το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος για την αναβάθμιση της Υγείας
Με τη συμμετοχή του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα θα πραγματοποιηθεί αύριο Τετάρτη, η τελετή υπογραφής μνημονίου συνεργασίας μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας και του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, για την υλοποίηση δωρεάς για την αναβάθμιση και ενίσχυση της Υγείας στην Ελλάδα.
Εκ μέρους του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, το μνημόνιο συνεργασίας θα υπογράψει ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του ιδρύματος, Ανδρέας Δρακόπουλος.
Της υπογραφής θα προηγηθούν ομιλίες του πρωθυπουργού και του κ. Δρακόπουλου. Η τελετή υπογραφής θα ξεκινήσει στις 12:00, στο Μέγαρο Μαξίμου, αναφέρει το Γραφείο Τύπου του πρωθυπουργού.
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
ΧΡΗΜΑ
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
ΚΟΣΜΟΣ