Συμβολική κατάληψη στο υπ. Εσωτερικών από συμβασιούχους του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι»
Σε συμβολική κατάληψη του υπουργείου Εσωτερικών προχώρησαν το μεσημέρι συμβασιούχοι του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι», οι οποίοι από το πρωί πραγματοποιούσαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας, στο πλαίσιο της σημερινής 24ωρης πανελλαδικής απεργίας τους.
Της κατάληψης προηγήθηκε συνάντηση αντιπροσωπείας των συμβασιούχων με τον υπουργό Εσωτερικών, Πάνο Σκουρλέτη, παρουσία του προέδρου της ΚΕΔΕ, Γιώργου Πατούλη.
Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο επικεφαλής της αντιπροσωπείας, Ιωάννης Αθανασίου, οι συμβασιούχοι προχώρησαν σε αυτή την κίνηση όταν κατά τη διάρκεια της συνάντησης με τον υπουργό, έφτασε πληροφορία από το υπουργείο Εργασίας ότι το Ελεγκτικό Συνέδριο ενέκρινε την ανανέωση των συμβάσεων των εργαζομένων του προγράμματος από 1η Απριλίου 2018 αντί για 1η Ιανουαρίου, με αποτέλεσμα να μένουν μισθολογικά «ακάλυπτοι» για το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Βασικό αίτημα της κινητοποίησης αποτελεί η μετατροπή των συμβάσεών τους σε αορίστου χρόνου, καθώς απασχολούνται στην ίδια θέση επί 15 έτη.
Κατά τη συνάντηση, σύμφωνα με πληροφορίες του πρακτορείου, ο κ. Σκουρλέτης ανέφερε ότι το υπουργείο επεξεργάζεται πρόταση για αποκατάσταση της εργασιακής σχέσης των συγκεκριμένων συμβασιούχων προκειμένου να κατατεθεί στους θεσμούς τον προσεχή Αύγουστο και με την προοπτική οι τυχόν μονιμοποίησή τους να μην εκληφθεί ως νέες προσλήψεις.
Δίκη Τεμπών: Δύο νέα αιτήματα για αναβάθμιση των κατηγοριών
12:03
Πηγές υπ. Προστασίας του Πολίτη για Αβραμόπουλο: Εντός 24 ωρών το ένταλμα στον αρμόδιο εισαγγελέα
12:00
Πανελλήνιες 2026: Αυτές είναι οι απαντήσεις στο ειδικό μάθημα των Ιταλικών
11:56
Ο Τραμπ πιέζει ώστε να μειωθεί η τιμή των καυσίμων
11:55