Εξοικονόμηση κατ΄Οίκον ΙΙ: Ανοίγει ξανά η πλατφόρμα την Τρίτη
Ενεργοποιείται εκ νέου από αύριο, Τρίτη, η δυνατότητα επεξεργασίας αιτήσεων για υπαγωγή στο πρόγραμμα «Εξοικονόμηση κατ' οίκον ΙΙ» σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας προκειμένου να ολοκληρώσουν τη διαδικασία υποβολής αίτησης 13.881 ενδιαφερόμενοι που έχουν εγγραφεί στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, αλλά δεν εχουν οριστικοποιήσει την υποβολή.
Επιπλέον αυτών, μέχρι την Παρασκευή είχαν υποβληθεί οριστικά 42.035 αιτήσεις. Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, δεδομένης της απόφασης για διπλασιασμό των πόρων του Προγράμματος, υπάρχει η δυνατότητα χρηματοδότησης του συνόλου των περίπου 56.000 ενδιαφερομένων.
ΕΛΛΑΔΑ
Πυρκαγιά στο Σπαθάρι της Εύβοιας - Σηκώθηκαν 11 εναέρια μέσα
16:54
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Στις 54.000 οι αγνοούμενοι από τον διπλό σεισμό - Μάχη με τον χρόνο δίνουν οι διασώστες
16:40
ΕΛΛΑΔΑ
Βοιωτία: 112 για ετοιμότητα και εκκένωση σε Άγιο Βασίλειο - Καλύτερη εικόνα από την Πέτρα
16:28
ΕΛΛΑΔΑ
Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά στην Καλαμιώνα Ρόδου
16:21
ΚΟΣΜΟΣ