Καλαμάτα: Δάσκαλος αυτοκτόνησε στο κέντρο της πόλης
Τέλος στη ζωή του έβαλε την Παρασκευή ένας 73χρονος συνταξιούχος δάσκαλος στο κέντρο της Καλαμάτας.
Ο 73χρονος βρέθηκε πυροβολημένος στο κεφάλι δίπλα από το σπίτι του, στην οδό Οιτύλου, σε ένα μικρό οικόπεδο.
Όπως μεταδίδει το messinialive.gr, τον 73χρονο εντόπισαν τα παιδιά του, τα οποία τον έψαχναν και είχαν ανησυχήσει. Μάλιστα το πρωί είχαν δηλώσει την εξαφάνισή του στο Αστυνομικό Τμήμα Καλαμάτας.
Η Αστυνομία απέκλεισε το ενδεχόμενο της εγκληματικής ενέργειας, καθώς μέσα στο σπίτι του 73χρονου βρέθηκε σημείωμα του ίδιου, που εξηγούσε τους λόγους της πράξης του.
Πιθανολογείται ότι ο 73χρονος έδωσε τέλος στη ζωή του σήμερα το πρωί, ωστόσο φως στην ακριβή ώρα θανάτου θα ρίξει η νεκροψία-νεκροτομή.
ΕΛΛΑΔΑ
Εντός της ημέρας η ανέλκυση του πυροσβεστικού ελικοπτέρου
17:40
ΚΟΣΜΟΣ
Ένοχος για κακoδιαχείριση διαβαθμισμένων εγγράφων δήλωσε ο πρώην σύμβουλος του Τραμπ, Tζον Μπόλτον
17:36
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κικίλιας από Σύρο: Πάνω από όλα η ασφάλεια στα λιμάνια και η εξυπηρέτηση πολιτών με σεβασμό
17:32
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Έως και 6,8 εκατομμύρια άνθρωποι ενδέχεται να επηρεαστούν από τους σεισμούς
17:21
ΠΟΛΙΤΙΚΗ