Καλαμάτα: Δάσκαλος αυτοκτόνησε στο κέντρο της πόλης
Τέλος στη ζωή του έβαλε την Παρασκευή ένας 73χρονος συνταξιούχος δάσκαλος στο κέντρο της Καλαμάτας.
Ο 73χρονος βρέθηκε πυροβολημένος στο κεφάλι δίπλα από το σπίτι του, στην οδό Οιτύλου, σε ένα μικρό οικόπεδο.
Όπως μεταδίδει το messinialive.gr, τον 73χρονο εντόπισαν τα παιδιά του, τα οποία τον έψαχναν και είχαν ανησυχήσει. Μάλιστα το πρωί είχαν δηλώσει την εξαφάνισή του στο Αστυνομικό Τμήμα Καλαμάτας.
Η Αστυνομία απέκλεισε το ενδεχόμενο της εγκληματικής ενέργειας, καθώς μέσα στο σπίτι του 73χρονου βρέθηκε σημείωμα του ίδιου, που εξηγούσε τους λόγους της πράξης του.
Πιθανολογείται ότι ο 73χρονος έδωσε τέλος στη ζωή του σήμερα το πρωί, ωστόσο φως στην ακριβή ώρα θανάτου θα ρίξει η νεκροψία-νεκροτομή.
ΚΟΣΜΟΣ
Έκκληση του ΟΗΕ για «διεθνή αλληλεγγύη» στη Βενεζουέλα μετά τους καταστροφικούς σεισμούς
20:22
ΕΛΛΑΔΑ
Ψεύτικη ιστοσελίδα υποκλέπτει προσωπικά και τραπεζικά στοιχεία πολιτών προειδοποιεί η ΕΛ.ΑΣ.
20:12
CULTURE
Encardia στον Κήπο του Μεγάρου Σάββατο 4 Ιουλίου στις 21:00
20:06
ΕΛΛΑΔΑ
Ο καύσωνας κατηφορίζει στα Βαλκάνια και φθάνει στην Ελλάδα - Καυτές ημέρες και τροπικές νύχτες
20:04
ΕΛΛΑΔΑ