Άνοιξε η γη στον Ταύρο και «κατάπιε» αυτοκίνητα
Μία μεγάλη τρύπα άνοιξε στο πάρκινγκ του ΗΣΑΠ στον Ταύρο, με αποτέλεσμα αυτοκίνητα που ήταν παρκαρισμένα να βρεθούν μέσα στη γη.
Το πάρκινγκ του ηλεκτρικού στον Ταύρο κυριολεκτικά βούλιαξε, ενώ η υποχώρηση του οδοστρώματος παρέσυρε αρκετά οχήματα.
Ο συγκεκριμένος χώρος δωρεάν στάθμευσης βρίσκεται σε πολυσύχναστη περιοχή, δίπλα σε σταθμό του ηλεκτρικού με μεγάλη κινητικότητα καθώς χρησιμοποιείται από χιλιάδες πολίτες καθημερινά. Δεν αναφέρθηκε κάποιος τραυματισμός.
Τα αίτια για την πρωτοφανή καταστροφή δεν έχουν διευκρινιστεί ακόμα, ωστόσο στο σημείο βρίσκεται ήδη συνεργείο του δήμου.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωρικάκος: «Συνεχείς παρεμβάσεις στην αγορά για την προστασία των καταναλωτών»
16:13
ΕΛΛΑΔΑ
Ενισχύεται το Εθνικό Δίκτυο Τηλεϊατρικής στη Βόρεια Ελλάδα - Περίθαλψη χωρίς περιορισμούς
16:09
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημοσκόπηση Real Polls: Πρώτη η ΝΔ, με μονοψήφια διαφορά δεύτερος ο Τσίπρας - Τέταρτο το ΠΑΣΟΚ
16:01
ΔΙΕΘΝΗ
Πετρέλαιο: Το Brent έπεσε κάτω από τα 75 δολάρια για πρώτη φορά από την έναρξη του πολέμου
15:51
ΕΛΛΑΔΑ