Ταλαιπωρία για τους Αθηναίους τη Δευτέρα λόγω της απεργίας του μετρό
Ταλαιπωρία περιμένει τους Αθηναίους αύριο, λόγω της προειδοποιητικής 24ωρης απεργίας που έχει προκηρύξει το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών
Έτσι, κλειστές θα παραμείνουν οι γραμμές 2 και 3 του μετρό.
Σε ανακοίνωσή τους, οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν την «τραγική κατάσταση» που έχει δημιουργηθεί λόγω έλλειψης προσωπικού, ανταλλακτικών και αναλώσιμων.
«Στα παραπάνω έρχεται να προστεθεί η αχάριστη συμπεριφορά της διοίκησης που αρνείται να συζητήσει με την πλειοψηφία των εργαζομένων» αναφέρει η ίδια ανακοίνωση.
ΚΟΣΜΟΣ
Απάντηση Ιράν σε Ρούμπιο: «Οι ΗΠΑ ευθύνονται για την αστάθεια στη Μέση Ανατολή»
19:55
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: «500 αεροσκάφη των ΗΠΑ απογειώθηκαν από τις αμερικανικές βάσεις», λέει ο Ρούτε
19:45
ΚΟΣΜΟΣ
Ρούμπιο: «Το Ιράν πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις του, αλλιώς ο Τραμπ έχει επιλογές»
19:36
ΕΛΛΑΔΑ
Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά» - Η ομολογία της 43χρονης για τους εμπρησμούς
19:28
ΚΟΣΜΟΣ