Ταλαιπωρία για τους Αθηναίους τη Δευτέρα λόγω της απεργίας του μετρό
Ταλαιπωρία περιμένει τους Αθηναίους αύριο, λόγω της προειδοποιητικής 24ωρης απεργίας που έχει προκηρύξει το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών
Έτσι, κλειστές θα παραμείνουν οι γραμμές 2 και 3 του μετρό.
Σε ανακοίνωσή τους, οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν την «τραγική κατάσταση» που έχει δημιουργηθεί λόγω έλλειψης προσωπικού, ανταλλακτικών και αναλώσιμων.
«Στα παραπάνω έρχεται να προστεθεί η αχάριστη συμπεριφορά της διοίκησης που αρνείται να συζητήσει με την πλειοψηφία των εργαζομένων» αναφέρει η ίδια ανακοίνωση.
ΣΠΟΡ
Μεταγραφική «βόμβα» του Παναθηναϊκού με Φαλ - Τον ανακοίνωσε για 2+1 χρόνια
21:37
ΕΛΛΑΔΑ
Προσφυγικά: Τέλος στην απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή μετά από 140 μέρες
21:28
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανία: Ρωσικές επιθέσεις προκάλεσαν σημαντικές ζημιές στις εγκαταστάσεις της Naftogaz
21:20
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ: Περίπου 20 εκατ. βαρέλια πετρελαίου πέρασαν από τα Στενά του Ορμούζ σε 24 ώρες
21:11
ΠΟΛΙΤΙΚΗ