Βγήκε από την φυλακή με νέα άδεια ο Δημήτρης Κουφοντίνας
Την τρίτη του άδεια πήρε ο Δημήτρης Κουφοντίνας, ο οποίος βγήκε από τις φυλακές Κορυδαλλού.
Η νέα 48ωρη άδεια του «Λουκά» της 17 Νοέμβρη εγκρίθηκε μετά την απεργία πείνας στην οποία είχε κατέλθει.
Στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων αν αισθάνεται δικαιωμένος που τελικώς έλαβε την άδεια, αρκέστηκε να πει μία καλημέρα.
Ο Δ. Κουφοντίνας πέρασε την πύλη των φυλακών, λίγο μετά τις 9:20 το πρωί, έχοντας στο πλευρό του τη σύντροφό του Αγγελική Σωτηροπούλου και τον γιο του Έκτορα.
Σύμφωνα με την απόφαση του συμβουλίου των φυλακών, (το οποίο χορήγησε την άδεια) ο καταδικασμένος σε 11 φορές ισόβια ως μέλος της «17Ν», Δημήτρης Κουφοντίνας, θα πρέπει να εμφανίζεται μια φορά την ημέρα στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής του.
PHOTO 1 / 8
Photo 1/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 2/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 3/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 4/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 5/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 6/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 7/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 8/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Τουρίστας έκανε πρόταση γάμου στην αγαπημένη του στην κορυφή του Ολύμπου - Βίντεο
11:28
CULTURE
Χαμένο ημερολόγιο της Χιροσίμα που βρέθηκε σε αμερικανικό αρχείο και γίνεται ταινία
11:18
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Εικοσάχρονος συνελήφθη επ' αυτοφώρω να κλέβει ρεύμα από στύλο ηλεκτροδότησης
11:05
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: Κακουργηματικές διώξεις σε δύο ανηλίκους που παρέσυραν και εγκατάλειψαν 36χρονη πεζή
10:59
ΕΛΛΑΔΑ