Βγήκε από την φυλακή με νέα άδεια ο Δημήτρης Κουφοντίνας
Την τρίτη του άδεια πήρε ο Δημήτρης Κουφοντίνας, ο οποίος βγήκε από τις φυλακές Κορυδαλλού.
Η νέα 48ωρη άδεια του «Λουκά» της 17 Νοέμβρη εγκρίθηκε μετά την απεργία πείνας στην οποία είχε κατέλθει.
Στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων αν αισθάνεται δικαιωμένος που τελικώς έλαβε την άδεια, αρκέστηκε να πει μία καλημέρα.
Ο Δ. Κουφοντίνας πέρασε την πύλη των φυλακών, λίγο μετά τις 9:20 το πρωί, έχοντας στο πλευρό του τη σύντροφό του Αγγελική Σωτηροπούλου και τον γιο του Έκτορα.
Σύμφωνα με την απόφαση του συμβουλίου των φυλακών, (το οποίο χορήγησε την άδεια) ο καταδικασμένος σε 11 φορές ισόβια ως μέλος της «17Ν», Δημήτρης Κουφοντίνας, θα πρέπει να εμφανίζεται μια φορά την ημέρα στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής του.
PHOTO 1 / 8
Photo 1/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 2/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 3/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 4/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 5/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 6/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 7/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 8/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: «Επιλέγουμε τη σύγκριση αντί για τη σύγκρουση - Ο απολογισμός του έργου μας από το 2019»
10:04
ΕΛΛΑΔΑ
Σε λιμάνι της Τουρκίας ρυμουλκείται το δεξαμενόπλοιο που είχε μείνει ακυβέρνητο κοντά στην Αλόννησο
10:01
ΚΟΣΜΟΣ
Το Κουβέιτ καταδικάζει την «ιρανική επιθετικότητα» - Τι ανακοίνωσε η Τεχεράνη
09:55
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: 42χρονος μετέτρεψε σε πίστα την Περιφερειακή - Έτρεχε με 149 χλμ και μεθυσμένος
09:47
ΠΟΛΙΤΙΚΗ