Βγήκε από την φυλακή με νέα άδεια ο Δημήτρης Κουφοντίνας
Την τρίτη του άδεια πήρε ο Δημήτρης Κουφοντίνας, ο οποίος βγήκε από τις φυλακές Κορυδαλλού.
Η νέα 48ωρη άδεια του «Λουκά» της 17 Νοέμβρη εγκρίθηκε μετά την απεργία πείνας στην οποία είχε κατέλθει.
Στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων αν αισθάνεται δικαιωμένος που τελικώς έλαβε την άδεια, αρκέστηκε να πει μία καλημέρα.
Ο Δ. Κουφοντίνας πέρασε την πύλη των φυλακών, λίγο μετά τις 9:20 το πρωί, έχοντας στο πλευρό του τη σύντροφό του Αγγελική Σωτηροπούλου και τον γιο του Έκτορα.
Σύμφωνα με την απόφαση του συμβουλίου των φυλακών, (το οποίο χορήγησε την άδεια) ο καταδικασμένος σε 11 φορές ισόβια ως μέλος της «17Ν», Δημήτρης Κουφοντίνας, θα πρέπει να εμφανίζεται μια φορά την ημέρα στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής του.
PHOTO 1 / 8
Photo 1/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 2/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 3/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 4/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 5/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 6/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 7/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Photo 8/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Κέρκυρα: Μοιραία εκδρομή για ηλικιωμένο τουρίστα - Ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του
09:20
ΚΟΣΜΟΣ
Νέες απειλές Τραμπ για αφανισμό του Ιράν: «Μπορεί να έρθει η στιγμή που δεν θα υπάρχει πλέον»
09:15
ΚΟΣΜΟΣ
Η εκμάθηση μουσικού οργάνου στα 70 κάνει… θαύματα για τον εγκέφαλο σύμφωνα με μελέτη
09:00
ΔΙΕΘΝΗ
Ο χρυσός δεν «λάμπει» πάντα - Γιατί κατρακύλησε σχεδόν 30% μέσα σε πέντε μήνες
08:52
ΕΛΛΑΔΑ