Αμερικανικά αεροσκάφη στην αεροπορική βάση της Λάρισας
Ζεύγος αεροσκαφών F-22 Raptor της αμερικανικής Πολεμικής Αεροπορίας προσγειώθηκε χθες το απόγευμα στην 110 πτέρυγα Μάχης, στην αεροπορική βάση της Λάρισας.
Τα πληρώματα των αεροσκαφών υποδέχθηκαν ο Αρχηγός Τακτικής Αεροπορίας, αντιπτέραρχος Γεώργιος Μπλιούμης και ο ακόλουθος Άμυνας της πρεσβείας των ΗΠΑ στην Ελλάδα, Captain (NAVY) Timothy Keeter.
Τα αμερικανικά F-22 -που θα παραμείνουν στην αεροπορική βάση μέχρι το πρωί της Δευτέρας 13 Αυγούστου- αφίχθησαν στην Ελλάδα στο πλαίσιο της συνεργασίας της Πολεμικής Αεροπορίας τω ΗΠΑ με χώρες μέλη του ΝΑΤΟ, αναφέρει σχετική ανακοίνωση του ΓΕΑ.
ΚΟΣΜΟΣ
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48
ΕΛΛΑΔΑ
Flyover: Κλείνει ξανά την Παρασκευή για 48 ώρες τμήμα του Περιφερειακού της Θεσσαλονίκης
23:40
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Το TikTok του Αλέξη Τσίπρα για την ΕΛ.Α.Σ: Ανοίγουμε έναν νέο πολιτικό κύκλο
23:33
ΕΛΛΑΔΑ