Βάσεις 2018: Έβγαλε 19.100 όμως άφησε την ιατρική για την αισθητική
Μπορεί τα 19.010 μόρια που συγκέντρωσε η Δέσποινα Τσελέντη να της εξασφάλιζαν μία άνετη είσοδο σε πολυπόθητες σχολές όπως η ιατρική, όμως η νεαρή επέλεξε να ακολουθήσει τα όνειρά της και πέρασε στο τμήμα αισθητικής, στο νεοσύστατο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.
Η Χανιώτισα απόφοιτος του 2ο ΕΠΑΛ Χανίων ήταν πάντα προσηλωμένη στον στόχο της.
Θριάμβευσε στις πανελλήνιες εξετάσεις, όμως τα 19.010 μόρια δεν την δελέασαν ποτέ να αλλάξει προσανατολισμό.
Όπως είπε μιλώντας στο zarpanews.gr, οι σπουδές αισθητικής ήταν αυτό που ήθελε πάντα.
Ερωτώμενη αν οι συγγενείς και οι καθηγητές της την παρακίνησαν να ξανασκεφτεί την απόφασή της, η ίδια σημείωσε πως, παρότι της μίλησαν για όλες της τις επιλογές, αποδέχθηκαν το όνειρό της και τη στηρίζουν.
Δολοφονία 45χρονης στα Χανιά: «Δεν προκύπτει ερωτική σχέση» – Στο «μικροσκόπιο» το κινητό του δράστη
10:40
Ροντ Στιούαρτ: «Παραλίγο να λιποθυμήσω» – Tου χορήγησαν οξυγόνο επί σκηνής
10:35
Πάτρα: Οδηγός χτύπησε με το αυτοκίνητο του ανήλικο με πατίνι και τον εγκατάλειψε
10:25
«Ώρα μηδέν» για τον Στάρμερ: Εν αναμονή της παραίτησής του - Το χρονοδιάγραμμα και ο Άντι Μπέρναμ
10:20