Βάσεις 2018: Έβγαλε 19.100 όμως άφησε την ιατρική για την αισθητική
Μπορεί τα 19.010 μόρια που συγκέντρωσε η Δέσποινα Τσελέντη να της εξασφάλιζαν μία άνετη είσοδο σε πολυπόθητες σχολές όπως η ιατρική, όμως η νεαρή επέλεξε να ακολουθήσει τα όνειρά της και πέρασε στο τμήμα αισθητικής, στο νεοσύστατο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.
Η Χανιώτισα απόφοιτος του 2ο ΕΠΑΛ Χανίων ήταν πάντα προσηλωμένη στον στόχο της.
Θριάμβευσε στις πανελλήνιες εξετάσεις, όμως τα 19.010 μόρια δεν την δελέασαν ποτέ να αλλάξει προσανατολισμό.
Όπως είπε μιλώντας στο zarpanews.gr, οι σπουδές αισθητικής ήταν αυτό που ήθελε πάντα.
Ερωτώμενη αν οι συγγενείς και οι καθηγητές της την παρακίνησαν να ξανασκεφτεί την απόφασή της, η ίδια σημείωσε πως, παρότι της μίλησαν για όλες της τις επιλογές, αποδέχθηκαν το όνειρό της και τη στηρίζουν.
«'Ερχεται» σχέδιο για ψάρεμα του λαγοκέφαλου: Στόχος επιδότηση άνω των 4,73 ευρώ το κιλό
12:02
Αργεντινή-Αυστρία και Γαλλία-Ιράκ με σούπερ προσφορά* από το Pamestoixima.gr
11:42
Ομόφωνα ένοχη και ποινή φυλάκισης 20 μηνών στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου για την διαρροή email
11:38
Περιφέρεια Αττικής: «Εννέα ψέματα και αλήθειες για τα Προσφυγικά της Λεωφόρου Αλεξάνδρας»
11:36