Βανδάλισαν το άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου στη Θεσσαλονίκη
To άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στη Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης βεβήλωσαν μέλη της ομάδας «σουαρέ νουάρ», που ανέλαβαν σήμερα την ευθύνη σε ανακοίνωσή τους σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου.
Στις 5 Σεπτεμβρίου, τα μέλη της ομάδας έγραψαν τη λέξη «σφαγεύς» κάτω από το «Αλέξανδρος ο Μέγας»
Όπως αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους, στόχος αυτής της «κίνησης» δεν είναι να αποκατασταθεί μια «κάποια ιστορική αλήθεια» αλλά αποτελεί «υπενθύμιση σε όσες και όσους συμμετέχουν στις πατριωτικές αυτές μαζώξεις κάτω από τον ίσκιο του αγάλματος πως το λαμπρό παρελθόν, βρίσκεται εδώ, προετοιμάζοντας ύπουλα τα εγκλήματα του μέλλοντος».

ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (26 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν - Πόσα προϊόντα περιλαμβάνει η εφαρμογή
06:00
ΧΡΗΜΑ
Δείτε τους οριστικούς πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
05:00
ΧΡΗΜΑ
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
ΧΡΗΜΑ