Άρχισε ο β’ κύκλος κατεδαφίσεων αυθαιρέτων στην Αττική
«Άνοιξε» σήμερα, Δευτέρα, ο β' κύκλος κατεδαφίσεων αυθαίρετων κτισμάτων στην Αττική με την κατεδάφιση beach bar ξενοδοχειακής μονάδας στην Ανάβυσσο.
Όπως είχε γίνει γνωστό από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, για το συγκεκριμένο κτίσμα εκκρεμούσε πρωτόκολλο κατεδάφισης από την 22η Ιανουαρίου 1997. Σε αυτόν τον κύκλο κατεδαφίσεων εντάσσεται εγκατάσταση ψυχαγωγίας στην ευρύτερη περιοχή με πρωτόκολλο κατεδάφισης εκδοθέν την 26η Αυγούστου 1982.
Υπενθυμίζεται, ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες συγκέντρωσαν και πέρασαν από… κόσκινο πενήντα και πλέον αυθαίρετα κτίσματα σε αιγιαλό ή δασικές εκτάσεις στον άξονα Αθηνών-Σουνίου, ενώ συνεχίζονται -από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής- κατεδαφίσεις στην περιοχή του Γραμματικού. Επιπλέον, τις επόμενες ημέρες αναμένεται και η έναρξη κατεδαφίσεων αυθαιρέτων στα ρέματα της Μάνδρας.
Ρούμπιο: «Το Ιράν πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις του, αλλιώς ο Τραμπ έχει επιλογές»
19:36
Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά» - Η ομολογία της 43χρονης για τους εμπρησμούς
19:28
CNN Türk: Κατ' ιδίαν συνάντηση Τραμπ - Ερντογάν στη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα
19:19
Μαργαρίτης Σχοινάς: «Δεν είχα καμία επικοινωνία με τις βελγικές αρχές για την υπόθεση Αβραμόπουλου»
19:17