ΔΕΗ: Διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων για διακανονισμούς οφειλών
Διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων μέχρι τις 16:00 έως το τέλος Σεπτεμβρίου 2018, κυρίως για διακανονισμούς οφειλών ανακοίνωσε η ΔΕΗ.
Η εξυπηρέτηση από 14:00 έως 16:00 θα γίνεται με βάση τη σειρά προσέλευσης και χωρίς νούμερα από το σύστημα σειράς προτεραιότητας.
Η επέκταση του ωραρίου αφορά κυρίως την εξυπηρέτηση των πελατών με Αγροτικό Τιμολόγιο που επιθυμούν να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους, καθώς και των πελατών που θέλουν να διακανονίσουν τις οφειλές τους.
Επισημαίνεται ότι τα κατά τόπους ταμεία της ΔΕΗ δεν θα λειτουργούν μετά τις 14:00 για λόγους ασφαλείας.
ΕΛΛΑΔΑ
Σύλληψη 32χρονου στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για χιλιάδες λαθραία τσιγάρα
19:40
ΕΛΛΑΔΑ
Δολοφονία στις Σέρρες: Κάθειρξη 10 ετών στον 16χρονο για τον θανατηφόρο ξυλοδαρμό του 17χρονου
19:35
ΧΡΗΜΑ
Η ρύθμιση - «ανάσα» για τον νόμο Κατσέλη και ο «ελέφαντας» του ιδιωτικού χρέους
19:30
ΚΟΣΜΟΣ
Αρχηγός Χεζμπολάχ: «Μεγάλο λάθος» και άκυρη η συμφωνία Ισραήλ-Λιβάνου
19:21
ΕΛΛΑΔΑ