ΔΕΗ: Διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων για διακανονισμούς οφειλών
Διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων μέχρι τις 16:00 έως το τέλος Σεπτεμβρίου 2018, κυρίως για διακανονισμούς οφειλών ανακοίνωσε η ΔΕΗ.
Η εξυπηρέτηση από 14:00 έως 16:00 θα γίνεται με βάση τη σειρά προσέλευσης και χωρίς νούμερα από το σύστημα σειράς προτεραιότητας.
Η επέκταση του ωραρίου αφορά κυρίως την εξυπηρέτηση των πελατών με Αγροτικό Τιμολόγιο που επιθυμούν να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους, καθώς και των πελατών που θέλουν να διακανονίσουν τις οφειλές τους.
Επισημαίνεται ότι τα κατά τόπους ταμεία της ΔΕΗ δεν θα λειτουργούν μετά τις 14:00 για λόγους ασφαλείας.
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για τον θάνατο 43χρονης σε σκοπευτήριο στην Κρήτη - Τι ερευνούν οι Αρχές
21:16
ΚΟΣΜΟΣ
Παραιτείται ο πρόεδρος της Σερβίας, Αλεξάνταρ Βούτσιτς - Ανακοίνωσε πρόωρες εκλογές
21:13
ΕΛΛΑΔΑ
Πέντε συλλήψεις για τις πυρκαγιές σε Φθιώτιδα, Σέρρες, Ανατολική Αττική και Ρόδο
21:03
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Ανέβηκαν στους 1.430 οι νεκροί - Σκάβουν ακόμη και με τα χέρια για επιζώντες
20:52
ΕΛΛΑΔΑ