Βανδαλισμοί στον ΗΣΑΠ του Φαλήρου: «Επανεμφάνιση» της ομάδας που καταστρέφει ακυρωτικά μηχανήματα
Τα ακυρωτικά μηχανήματα που βρίσκονται μέσα στον σταθμό του ΗΣΑΠ του Φαλήρου κατέστρεψαν άγνωστοι.
Χωρίς να γίνουν αντιληπτοί από κανέναν, οι άγνωστοι μπήκαν μέσα στον χώρο του ΗΣΑΠ και άρχισαν να καταστρέφουν τα ακυρωτικά μηχανήματα χωρίς φυσικά κανένας να τους σταματήσει και πολύ περισσότερο να τους συλλάβει.
Όλα δείχνουν ότι η ομάδα που στο παρελθόν προκαλούσε καταστροφές στα ακυρωτικά μηχανήματα επαναδραστηριοποιήθηκε και όταν μάλιστα ατόνησε ή εξαφανίστηκε από την ΕΛ.ΑΣ. το ειδικό επιχειρησιακό σχέδιο που είχε εκπονηθεί ώστε να συλληφθούν τα άτομα που προκαλούσαν τους βανδαλισμούς.
Τώρα οι Αρχές από τις κάμερες ασφαλείας θα προσπαθήσουν να συγκεντρώσουν στοιχεία για την ομάδα κάτι όμως που και στο παρελθόν δεν είχε κανένα αποτέλεσμα.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη Ogier στην υπερ-ειδική
22:26
Επιμένει ο Κατζ: Τα στρατεύματά μας παραμένουν σε ζώνες ασφαλείας στο Λίβανο, τη Συρία και τη Γάζα
22:23
Ιράν: Κανένα πλοίο δεν είναι ασφαλές στο Ορμούζ αν κινείται σε μη εγκεκριμένες διαδρομές
22:14
Τζόκερ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν πάνω από 2,9 εκατ. ευρώ
22:11