Κλείνουν την Εθνική Οδό οι εργαζόμενοι της Χαλυβουργικής
Την έντονη αντίθεσή τους στην εφαρμογή του μέτρου της εκ περιτροπής εργασίας εκφράζουν οι εργαζόμενοι στην Χαλυβουργική.
Η συγκεκριμένη απόφαση της διοίκησης έχει προκαλέσει σάλο, με τους εργαζόμενους στην επιχείρηση να πραγματοποιούν κινητοποιήσεις.
Στις 26 Σεπτεμβρίου είχαν προχωρήσει σε συμβολικό αποκλεισμό της Αθηνών – Κορίνθου στο ύψος του εργοστασίου ενώ, το ίδιο σχεδιάζουν και για σήμερα, Τετάρτη.
Οι εργαζόμενοι θα πραγματοποιήσουν δίωρη στάση εργασίας από τις 11:30 μέχρι τις 13:30 και ταυτόχρονα 15λεπτο συμβολικό κλείσιμο της εθνικής οδού.
ΚΟΣΜΟΣ
Ο σύζυγος Ιταλίδας υπουργού εξαφανίστηκε σε λίμνη κοντά στη Ρώμη
22:05
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Μάχη Neuville - Ogier
21:59
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στον Περιφερειακό μετά τις εργασίες για το Flyover
21:57
ΚΟΣΜΟΣ
Ποδοσφαιριστές της Βενεζουέλας μεταξύ των νεκρών από τους σεισμούς
21:45
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ