Άνδρας αυτοπυρπολήθηκε στο κέντρο της Θεσσαλονίκης
Τραγικό θάνατο βρήκε ένας άνδρας που αυτοπυρπολήθηκε στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στην οδό Ολύμπου, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, σύμφωνα με την Αστυνομία.
Ο άνδρας, ηλικίας 53 ετών σύμφωνα με το thestival.gr, αυτοπυρπολήθηκε μέσα στο διαμέρισμά του που βρίσκεται στον πέμπτο όροφο πολυκατοικίας.
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα δυνάμεις της πυροσβεστικής, χωρίς ωστόσο χρειαστεί η επέμβασή τους.
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης Πρόβλεψης Κινδύνου: «Κίτρινος» συναγερμός σήμερα (24/06) σε 13 περιοχές της χώρας
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (24 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ
Νόμος Κατσέλη: Τι και πόσο κερδίζουν οι δανειολήπτες με τη νέα διάταξη - 9 ερωταπαντήσεις
06:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00
ΧΡΗΜΑ