Η εκπαιδευτική εξωστρέφεια θέμα εθνικής σημασίας
Το άνοιγμα των συνόρων στην Εκπαίδευση είναι θέμα εθνικής σημασίας για την Ελλάδα, όπως προσδιορίσθηκε διορατικά από το 1995, στο 3ήμερο Α΄ Συνέδριο που διεξήχθη τότε στους Δελφούς με θέμα «ΕΛΛΑΔΑ, ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ».1
Γράφει ο καθηγητής Σοφοκλής Ξυνής
Εκεί οι σύνεδροι—καθηγητές Πανεπιστημίου, ακαδημαϊκοί, επιφανείς άνθρωποι των γραμμάτων και των τεχνών, όπως επίσης και διακεκριμένοι πολιτικοί—ανέδειξαν τη δυνατότητα να αναδειχθεί η σύγχρονη Ελλάδα σε Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης και κατά συνακολουθία σε Μητρόπολη των Ανθρωπιστικών Σπουδών.
Από οικονομική άποψη, η προαγωγή τής σύγχρονης Ελλάδος σε Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης θα συντελέσει στην οικονομική ανάκαμψη και στην περιφερειακή ανάπτυξη τής χώρας, ήτοι με εισροή φοιτητικού συναλλάγματος μέχρι $3,3 δις ετησίως, όπως αναλύεται διεξοδικά στο διεπιστημονικό βιβλίο με τίτλο «ΕΛΛΑΔΑ, ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»2 (διατιθέμενο από τα βιβλιοπωλεία IANOS).
Επί πλέον, η εξωστρεφής αναδιάταξη τής Ελληνικής Εκπαίδευσης, ώστε να αποτελεί πόλο έλξεως αλλοδαπών φοιτητών για σπουδές στην Ελλάδα, θα συμβάλει στην αναβάθμιση τού διεθνούς κύρους τής χώρας ως Πολιτιστικής Υπερδύναμης: Οι ξένοι απόφοιτοι ελληνικών Α.Ε.Ι. γίνονται «πρεσβευτές καλής θέλησης» τής χώρας όπου έζησαν τα φοιτητικά τους χρόνια—πολλοί εξ αυτών μάλιστα ανελίσσονται μετέπειτα σε ηγετικές θέσεις στον πολιτικό και οικονομικό στίβο τής πατρίδας τους—και σε αυτό το πλαίσιο συντελούν στη διεύρυνση των πολιτικοοικονομικών διεθνών σχέσεων τής Ελλάδος, στην αύξηση των συναλλαγματοφόρων εμπορικών συναλλαγών της και στην εν γένει πολιτισμική προβολή της στο εξωτερικό.
Διαβάστε περισσότερα στο Newsbomb.gr