Θεσσαλονίκη: Λεωφορείο του ΟΑΣΘ έπεσε πάνω σε σταθμευμένα αυτοκίνητα
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όταν λεωφορείο του ΟΑΣΘ ξέφυγε από την πορεία του, με συνέπεια να πέσει πάνω σε σταθμευμένα αυτοκίνητα.
Από την πρόσκρουση δεν αναφέρθηκε κάποιος τραυματισμός επιβάτη ή παράσυρση πεζού.
Το περιστατικό συνέβη γύρω στις 9:30 το πρωί, την ώρα που το λεωφορείο εκτελούσε δρομολόγιο και βρισκόταν επί της οδού Μιχαήλ Καλού.
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της αστυνομίας, ο οδηγός πιθανότατα να αισθάνθηκε αδιαθεσία και να έχασε τις αισθήσεις του από παθολογικά αίτια.
Μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο της πόλης, ενώ στο σημείο έφτασαν περιπολικά της Τροχαίας.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ