Λιμάνι Σούδας: Γιατί ο καπετάνιος άρχισε να... κορνάρει σε όσους βρίσκονταν στην προβλήτα
Η «βαβούρα», το βράδυ της Παρασκευής, στο λιμάνι της Σούδας ήταν μεγαλύτερη απ' ό,τι συνήθως σε λιμάνι κατά την αναχώρηση πλοίου: Όμως, ήταν για καλό...
Δεν είχε να κάνει με κάποια διαμαρτυρία, κινητοποίηση ή απεργία. Αντιθέτως, ήταν μία «φασαριόζικη» επίδειξη αγάπης σε ένα φίλο που έφευγε.
Όπως αναφέρει το τοπικό σάιτ zarpanews, ένα κομβόι από 11 αυτοκίνητα και περισσότερα από 20 άτομα, στάθηκαν στην άκρη της προβλήτας του λιμανιού και κατά τον απόπλου του πλοίου, άρχισαν να κορνάρουν ασταμάτητα.


Ο λόγος; Το αποχαιρετιστήριο σε ένα νεοσύλλεκτο στρατιώτη που θα παρουσιαστεί αύριο, Δευτέρα στα Αφάντου της Ρόδου. Μάλιστα, ο καπετάνιος του καραβιού αφού είδε την αυτοκινητοπομπή στην προβλήτα, αποφάσισε να ανταποκριθεί στο ηχητικό τους “αντίο”.
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30