Δωρεάν οι μετακινήσεις στα ΜΜΜ για τους ενστόλους
Την δωρεάν μετακίνηση όλων των ένστολων, αστυνομίας και πυροσβεστικής, με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, (μετρό, λεωφορεία κ.λ.π.), ανακοίνωσε η υπουργός Προστασίας του Πολίτη Όλγα Γεροβασίλη, στους εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αξιωματικών Αστυνομίας, με τους οποίους συναντήθηκε στο γραφείο της.
Σημειώνεται οτι η δωρεάν μεταφορά των αστυνομικών και πυροσβεστών με τα ΜΜΜ ήταν πάγιο αίτημα των συνδικαλιστικών ενώσεων.
Στη συνάντηση, η οποία πραγματοποιήθηκε σε καλό κλίμα, συζητήθηκαν διεξοδικά τα αιτήματα των εκπροσώπων της Ομοσπονδίας.
Τις επόμενες μέρες η κ. Γεροβασίλη θα έχει συνάντηση και με τους εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Το viral βίντεο του πρωθυπουργού με τις στιγμές αγωνίας ως... ραλίστας
17:45
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΥΠΕΞ: Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στο λαό της Βενεζουέλας - Θερμά συλλυπητήρια για τα θύματα
17:40
ΧΡΗΜΑ
Στα 5,33 ευρώ το κιλό η «επικήρυξη» του λαγοκέφαλου - Τα μέτρα στήριξης στους ψαράδες
17:31
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 24 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε την προηγούμενη εβδομάδα
17:18
ΕΛΛΑΔΑ