Πολυτεχνείο 2018: Έκλεισε ο σταθμός «Μέγαρο Μουσικής»
Το διαδοχικό κλείσιμο σταθμών του μετρό που αποφάσισε η Ελληνική Αστυνομία στο πλαίσιο των μέτρων για τον εορτασμό της επετείου της 17ης Νοεμβρίου, ξεκίνησε.
Συγκεκριμένα, ο σταθμός «Μέγαρο Μουσικής» έχει ήδη κλείσει και ακολουθούν οι σταθμοί «Ευαγγελισμός» και «Σύνταγμα», που θα κλείσουν στις 16:30.
Σημειώνεται ότι τα δρομολόγια θα διεξάγονται κανονικά, ενώ οι συρμοί θα διέρχονται χωρίς στάση από τους παραπάνω σταθμούς.
Οι σταθμοί θα ανοίξουν ξανά μετά το πέρας των εκδηλώσεων στο κέντρο της Αθήνας και αφού προηγηθεί νέα σχετική εντολή της Ελληνικής Αστυνομίας.
ΚΟΣΜΟΣ
Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλιξεπτωτιστές που θα έκαναν το πρώτο άλμα - Tουλάχιστον 11 νεκροί
14:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ροδόπη: Διασωληνωμένος 17χρονος που ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του - Τον επανέφερε ναυαγοσώστης
14:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Οι δημοσκοπικές «βεβαιότητες» και το ισχυρό σενάριο της επιστροφής στον δικομματισμό του 2019
14:48
ΕΛΛΑΔΑ
Σε ύφεση η πυρκαγιά σε δασική έκταση στο Πευκάλι Κορινθίας
14:44
ΕΛΛΑΔΑ