«Δεν πάει άλλο»: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τον ΟΑΣΘ
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας με σύνθημα «η κατάσταση με τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) δεν πάει άλλο», διοργανώνουν στις 15 Δεκεμβρίου 2018 εργαζόμενοι και φοιτητές της πόλης, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Η συγκέντρωση, είναι προγραμματισμένη για τις 12 το μεσημέρι στο Άγαλμα Βενιζέλου.
Στην ανακοίνωσή τους οι διοργανωτές αναφέρουν ότι «η κατάσταση με τις αστικές συγκοινωνίες στην πόλη έχει φτάσει στο απροχώρητο» και υπογραμμίζουν ότι «οι εργαζόμενοι και η νεολαία, οι μαθητές, οι φοιτητές βιώνουμε μια πολύ άσχημη πραγματικότητα».
Στα αιτήματά τους συμπεριλαμβάνονται τα εξής: άμεση αύξηση των δρομολογίων σε όλες τις γραμμές, ασφαλής μετακίνηση και φθηνές συγκοινωνίες.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ