Τα μέλη της Εκκλησίας που θα απαρτίζουν την επιτροπή διαλόγου με την Πολιτεία
Κατά την πρώτη συνεδρία της Διαρκούς Ιερούς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, αποφασίστηκε ποια μέλη θα απαρτίζουν την Επιτροπή Διαλόγου με την Πολιτεία για το θέμα της εκκλησιαστικής περιουσίας και της μισθοδοσίας του κλήρου.
Αναλυτικότερα τα μέλη που θα απαρτίζουν την επιτροπή διαλόγου με την πολιτεία είναι οι: Μητροπολίτες Ναυπάκτου Ιερόθεος, Πατρών Χρυσόστομος, Κορίνθου Διονύσιος, αρχιμανδρίτης Γρηγόριος Παπαθωμάς καθηγήτης ΕΚΠΑ, Πατέρας Γεώργιος Σελλής πρόεδρος του Ιερού Συνδέσμου Κληρικών Ελλάδος, Θεόδωρος Παπαγεωργίου νομικός σύμβουλος της Εκκλησίας της Ελλάδος, Βασίλειος Κονδύλης επίκουρος καθηγητής Νομικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Βασίλειος Καλλιακμάνης καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ.
ΚΟΣΜΟΣ
Ελβετία: Ο πυρηνικός σταθμός στο Μπετσνάου σταμάτησε να λειτουργεί λόγω καύσωνα
22:50
ΚΟΣΜΟΣ
Τραμπ για κομμουνισμό: Είναι η μεγαλύτερη απειλή για τις ΗΠΑ - Είναι ζώα
22:46
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κουτσούμπας: Το δίλημμα των εκλογών είναι οι ζωές μας ή τα κέρδη τους
22:40
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΛ.Α.Σ. για Κώδικα Αυτοδιοίκησης: Δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες των τοπικών κοινωνιών
22:39
ΚΟΣΜΟΣ