Γεώργιος Καμπάς: Τα νεότερα για την κατάσταση της υγείας του νέου αρχηγού ΓΕΣ
Εξιτήριο αναμένεται να λάβει σύντομα ο νέος Αρχηγός ΓΕΣ που νοσηλεύεται στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης μετά από καρδιολογικό επεισόδιο.
Σύμφωνα με το ιατρικό ανακοινωθέν που δεν αναφέρεται στη διάγνωση, ο αρχηγός Γ.Ε.Σ. προσήλθε στο Π.Γ.Ν.Ε. ξημερώματα Σαββάτου (1.00 π.μ.), λόγω καρδιακών ενοχλήσεων.
«Διενεργήθηκαν οι απαραίτητες εξετάσεις και η ενδεδειγμένη αγωγή από τους γιατρούς της Πανεπιστημιακής Καρδιολογικής Κλινικής. Η κατάσταση της υγείας του ασθενούς δεν εμπνέει καμία ανησυχία και αναμένεται να λάβει εξιτήριο σύντομα», αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση την οποία υπογράφει ο διοικητής του νοσηλευτικού ιδρύματος, Δημήτρης Αδαμίδης.
CULTURE
O πρίγκιπας Ουίλιαμ πήγε σε εκδήλωση για το κλίμα στο Λονδίνο με ηλεκτρικό λεωφορείο
12:12
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ο Μητσοτάκης στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος για έκδοση νέας ταυτότητας - Δείτε φωτογραφίες
12:12
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πλεύρης: Έγκριση χρηματοδότησης 1,33 εκατ. ευρώ για τον στόλο της Δημοτικής Αστυνομίας Αθηνών
12:11
ΕΛΛΑΔΑ
Δίκη Τεμπών: Δύο νέα αιτήματα για αναβάθμιση των κατηγοριών
12:03
ΠΟΛΙΤΙΚΗ