Γιαννιτσά: Έλληνες οδηγοί καβγάδισαν με Σκοπιανό στα φανάρια και του έβγαλαν τις πινακίδες!
Σκηνές απείρου… κάλλους εκτυλίχθηκαν στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Έδεσσας όπου ένας Έλληνας διαπληκτίστηκε σε φανάρι με Σκοπιανό για ασήμαντο λόγο.
Σύμφωνα με το thestival.gr, στον καβγά ενεπλάκη και ένας ακόμη οδηγός που περνούσε από το σημείο και πήρε το μέρος του Έλληνα.
Μόνο που ο καβγάς δεν έμεινε εκεί, καθώς οι δύο Έλληνες οδηγοί ακολούθησαν τον Σκοπιανό και αφού εντόπισαν το Ι.Χ. του σταματημένο κοντά στο Μαυροβούνι, του αφαίρεσαν τις πινακίδες!
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα αστυνομικοί οι οποίοι συνέλαβαν και τους τρεις οδηγούς, οι οποίοι αλληλομηνύθηκαν.
Ο Σκοπιανός κατέθεσε μήνυση για διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών και κλοπή και οι Έλληνες για ψευδορκία και συκοφαντική δυσφήμιση.
Όλοι τους θα οδηγηθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
Στις 41 οι αγροτοδασικές πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο - Τέσσερις σε εξέλιξη
19:40
Ουκρανικά drones έπληξαν ρωσικό διυλιστήριο - Ανεστάλη η λειτουργία του
19:40
«Δόξα τω Θεώ επιζήσαμε»: Συγκλονιστική μαρτυρία στο CNNi για τους σεισμούς στη Βενεζουέλα
19:31
Βρετανία: Νέο ρεκόρ υψηλής θερμοκρασίας για μήνα Ιούνιο με 36,4 βαθμούς Κελσίου
19:23