Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Αθηνών: Θα θρηνήσουμε θύματα
Με μια αιχμηρή ανακοίνωση η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Αθηνών προειδοποιεί για τα χειρότερα μετά το χτύπημα στο ΑΤ Ακροπόλεως.
Κάνει λόγο για διαλυμένο μηχανισμό, για προσπάθεια από την ηγεσία να κρυφτεί το πρόβλημα ενώ την καλή να σταματήσει να κυνηγάει τη σκιά της.
Ολόκληρη η ανακοίνωση
«Που να’ ναι αυτή η παράξενη σκιά που κυνηγάνε;
Καταδικάζουμε απερίφραστα τη χθεσινή καταδρομική επίθεση στο Α.Τ. Ακροπόλεως. Έχουμε κρούσει εδώ και πολύ καιρό τον κώδωνα του κινδύνου για την ανεξέλεγκτη δράση των κάθε λογής μπαχαλάκηδων και κάθε φορά οι έχοντες την ευθύνη, προσπαθούν να κρύψουν το πρόβλημα κάτω από το χαλί και να μας βαπτίσουν υπερβολικούς. Έχουμε ξαναπεί ότι θα θρηνήσουμε θύματα. Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση ποιος θα τους σταματήσει άραγε; Η ανύπαρκτη πλέον ‘’ομάδα ΔΕΛΤΑ’’ τα σχεδόν διαλυμένα ΜΑΤ, ή η Ασφάλεια που ασχολείται μόνο με πάρεργα; Ξέρουν όλοι ότι λέμε την αλήθεια, επειδή όμως δεν διοικούμε, καλούμε τους ‘’υπεύθυνους’’ να προστατεύσουν και να θωρακίσουν τους αστυνομικούς ώστε να μπορούν να προστατεύουν την κοινωνία. Δείτε την αλήθεια κύριοι και σταματήστε να κυνηγάτε τη σκιά σας».

Πηγή:Facebook
Όταν τα γατάκια «καταλαμβάνουν» τα στρώματα γιόγκα: Η μοναδική εμπειρία του Kitty Yoga
09:00
Χανιά: Μεταθανάτιες οι μαχαιριές στο σώμα της 45χρονης Σταυρούλας - Ανατροπή από την ιατροδικαστική
08:56
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: 2.500 ναυτικοί απομακρύνθηκαν από τα Στενά του Ορμούζ
08:54
«Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία από τον καύσωνα: Ιστορικές θερμοκρασίες και έκτακτα μέτρα
08:44