Κλειστό τμήμα της εθνικής οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης την Τετάρτη
Κλείνει λόγω άσκησης η εθνική οδός Αθηνών–Θεσσαλονίκης από τον Ευαγγελισμό μέχρι τον Πλαταμώνα.
Ειδικότερα, από την Τετάρτη το βράδυ (22:00) μέχρι το πρωί της Πέμπτης (06:00) το τμήμα της εθνικής οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης, από τον ανισόπεδο κόμβο Ευαγγελισμού μέχρι το νοτιότερο άκρο του ανισόπεδου κόμβου Πλαταμώνα, λόγω εκτέλεσης άσκησης ευρείας κλίμακας στη σήραγγα Τ1.
Επίσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλίας, «θα υπάρξει αποκλεισμός της κυκλοφορίας των οχημάτων στον κλάδο εισόδου προς τον αυτοκινητόδρομο στον ημικόμβο Ραψάνης, με κατεύθυνση προς Αθήνα».
CULTURE
85 δευτερόλεπτα πριν τα μεσάνυχτα: Ο Κάρλο Ροβέλι προειδοποιεί για πυρηνική καταστροφή
21:15
ΚΟΣΜΟΣ
Σύγκρουση τρένων στην Πολωνία: Τουλάχιστον τρεις τραυματίες από εκτροχιασμό βαγονιών
21:08
ΚΟΣΜΟΣ
ΟΗΕ: Αναστέλλεται η απομάκρυνση πλοίων και ναυτικών από το Ορμούζ μετά την επίθεση σε πλοίο στο Ομάν
21:02
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Τσίπρα: Να απαντήσει αν θέλει να σύρει ξανά σε περιπέτειες τη χώρα
20:59
ΚΟΣΜΟΣ